Pengikut

Isnin, 5 April 2010

Judge a Book by its Cover

Pesta Buku Antarabangsa 2010 di PWTC baru-baru ni dapat juga pergi dengan kawan-kawan. PK 1 Pn Norzida serta guru-guru PSS Cikgu Norasmah dan cikgu Siti Pauziah serta Era. Shopping RM5,000 dalam beberapa jam untuk Perpustakaan sekolah.
Saya tidak ketinggalan membeli beberapa novel untuk koleksi sendiri. Saya pilih paling penting  cover yang cantik dan jalan cerita menarik. Saya suka novel santai PTS; 'Aku dia dan Gossip' serta ' Siapa Lebih Popular'

Saya juga beli buku Keluaran Alaf 21 karya Abdul Jalil Ali 'Teh Tarik Kurang Manis' dan 2 buku lagi karya beliau. Tak lupa anak-anak gadis saya yang suka buku novel PTS One D'Yayah. Berbeza anak sulong saya Tokoh NILAM 2008  yang suka novel Aina Emier.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...