Pengikut

Sabtu, 18 September 2010

Sambutan Syawal dan Rumah Tertutup

Bersyukur kita kerana dipanjangkan usia dan berpeluang sekali lagi meraikan bulan yang penuh kemuliaan iaitu Syawal. Hari Raya tahun ni disambut alakadar kerana suami saya yang sakit hampir 3 bulan terbaring di ruang tamu. Walaubagaimanapun kami mengambil kesempatan balik kampung di Bukit Chandan Kuala Kangsar Perak. Saya yang tidak pernah drive dalam perjalanan jauh terpaksa memberanikan diri driving estima. Sekali lagi saya terpaksa membatalkan hasrat balik kampung saya di Kulim Kedah kerana kesihatan suami tak mengizinkan.
Kepada semua ahli keluarga, saudara yang jauh dan dekat,jemaah surau Nur Ikhwan, sahabat ,jiran, serta kawan-kawan yang sentiasa memberi semangat,sumbangan sedekah,cenderahati Terima Kasih hanya Allah maha mengetahui. Terima kasih juga kerana sentiasa mendoakan kesihatan suami saya. Mohon berbanyak maaf suami saya sebagai Imam Surau Nur Ikhwan tidak dapat menjalankan tugas 20 hari dalam bulan Ramadhan hingga kini kerana masih lemah(kurang selera makan).

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...