Pengikut

Ahad, 13 Februari 2011

Nostalgia 60-an, fashion dan kehidupan

Untung saya masih ada emak dan bapa saudara yang masih mengingati dan menyayangi. Keakrapan hubungan persaudaraan ini membuatkan emak saya Hjh Siah yang kematian suami kerana lemas semasa out station kerja sebagai juruteknik jabatan ukur tanah ketika itu berumur 32 tahun. Meninggalkan emak berumur 24 tahun, saya 1 tahun 8 bulan dan adik lelaki saya yang masih dalam kandungan 6 bulan.Sejak kecil kami kembali tinggal bersama beramai-ramai hingga kini saya masih rasa seperti mempunyai ramai saudara dan bukannya 2 beradik sahaja.
Kepada Maktok Hjh Tipah (85 tahun), Mak Hjh Che Siah (1942-2006), Mak Ngah Hjh Amnah,Mak Lang Hjh Zaharah, Pak Ndak Mohammad (1950-2004),Mak Njang Hjh Azizah, Pak Tam Elias,Pak Teh Shuib, Mak Cik Datin Rohani dan Mak Su Rafidah.Terima Kasih kerana selalu mengambil berat saya dan keluarga. Tanpa semua siapalah saya.....yang kini telah bertukar nama dari Norakmar kepada nama pangilan baru Cikgu Kema-(Nama geli-geli di Kedah 'Noi')
*Blue Rider bukan awak seorang saja yang ada gambar atas kuda, topi koboi dan basikal kecik........

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...