Pengikut

Khamis, 28 April 2011

Guru Cemerlang Pendidikan Seni Visual


Terima kasih Pn Hjh Norma binti Omar Pengetua Cemerlang, yang telah menolong membawa surat pembetulan opsyen kenaikan pangkat  yang bertarikh 23.4.2009 saya dari Guru Cemerlang Sejarah kepada Guru Cemerlang Pendidikan Seni Visual di Kementerian Pelajaran Malaysia Bahagian Pengurusan Sumber Manusia.
Kini saya telah menerima surat makluman status bahawa kini sebagai Guru Cemerlang Pendidikan Seni Visual. Alhamdulillah.
Semua GC mesti mempraktikkan P&P berkesan, menyeronokkan dan bermakna dalam P&P mengikut mata pelajaran kepakaran masing-masing dan GC juga boleh membimbing guru-guru lain ke arah P&P menyeronokkan, berkesan dan bermakna.

3 ulasan:

shami2 berkata...

Salam akma..

Tahniah, saya sekeluarga tumpang gembira...hehehe semoga bertambah maju jaya dimasa depan....

Norakmar binti Yusoff berkata...

Salam Shami2,Terima kasih saya terima jawatan ni demi anak-anak.

ME berkata...

Tahniah Cikgu .. byk yg saya ketinggalan .. dah lama tak blogwalking..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...