Pengikut

Jumaat, 24 Jun 2011

Masih belum terlewat mengingatkan Selamat Hari Bapa


Setelah hampir beberapa minggu menyepi diri menyemak kertas peperiksaan. Hari ni tibalah masa Hari Bertemu Pelanggan.(menyerahkan keputusan anak-anak kepada ibu bapa dan penjaga). Rasanya belum terlambat mengingatkan Hari Bapa pada 19 Jun 2011. Sebenarnya saya tidak pernah menyambut Hari Bapa sekadar mengingati hari tersebut sahaja. Saya tidak pernah merasa kasih sayang seorang bapa setelah bapa saya yang tidak pernah saya kenal rapat En Yusoff Bin Ahmad telah kembali kerahmatullah pada 6 November 1967 semasa berumur 31 tahun pada pukul 10.40 pagi  kerana lemas ketika berkerja luar sebagai juruteknik Jabatan Ukur Tanah. Semasa saya berumur 1 tahun lapan bulan dan adik lelaki saya 6 bulan dalam kandungan.
Kepada sesiapa yang bergelar Bapa "Selamat Hari Bapa".

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...