Pengikut

Sabtu, 22 September 2012

Raja Syariman Bin Raja Azzidin -Berhari Raya di Rumah Sahabat Lama

Raja Syariman Bin Raja Azzidin



Saya dan arwah suami adalah sahabat Raja Syariman sejak kami di Uitm Shah Alam. Pada hari raya kedua saya membawa anak -anak menziarahi sahabat lama kami. di Bukit Chandan Kuala Kangsar Perak.
Anak-anak saya amat teruja semasa melawat arca '

Kami diajak melawat bengkel arcawan; Raja Syariman. Anak-anak saya amat teruja melihat arca dengan pelbagai aksi silat untuk tempahan Muzium Negeri Pahang. Arca ni belum siap kalau siap warna nya akan bertukar dari silver ke copper (tembaga)
Bergambar kenangan
Bergambar kenangan lagi, Suasana dalam rumah Raja Syariman ni  sejuk dan nyaman.

Anak saya Aiman Asyran Binti Azizul Rahman juga telah memilih Raja Syariman sebagai Tokoh Seni Arca assignment nya.
TQ Raja Syariman, Bonda dan keluarga  kerana memberi kerjasama dan layanan mesra semasa anak saya dan kawan-kawan dari UiTM Seri Iskandar ketika datang kerumah tempohari..
Sebelum balik anak saya Aiman Hakeem bertanya tentang motorsikal berkuasa besar, Raja Syariman membawa kami melihat antara koleksi motosikal beliau. Macam cerita 'Batman  & Robin'
TQ Raja Syariman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...